§1. Postanowienia ogólne

  1. Bawialnia Brykolandia, znajdująca się w budynku PUHW Perfekt przy ul. Żeromskiego 64A w Skarżysku-Kamiennej, oferuje:
    • salę zabaw złożoną z sali urodzinowej z domkami (z zabawkami twardymi), sali z konstrukcją zabawową (z zabawkami miękkimi) oraz korytarza (z zabawkami stacjonarnymi),
    • organizację przyjęć urodzinowych oraz innych imprez okolicznościowych dla dzieci zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem.
  2. Bawialnia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach otwarcia i przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 roku życia.
  3. Dzieci do lat 5 mogą pozostać w bawialni wyłącznie pod stałą opieką osoby dorosłej.

§2. Bezpieczeństwo i higiena zabawy

  1. Na teren bawialni nie wolno wnosić żadnych przedmiotów mogących zagrozić bezpieczeństwu podczas zabawy, a przed rozpoczęciem zabawy należy opróżnić kieszenie i pozbyć się gumy do żucia.
  2. Należy zabezpieczyć przedmioty mogące ulec zniszczeniu np. telefon komórkowy, aparat fotograficzny, kamera, gdyż bawialnia nie odpowiada za zniszczenie przedmiotów klienta.
  3. Na terenie bawialni nie wolno:
    • zeskakiwać z żadnej części konstrukcji zabawowej,
    • wchodzić do góry po zjeżdżalni,
    • wspinać się po wewnętrznych lub zewnętrznych ściankach nie przeznaczonych do tego celu,
    • niszczyć elementów konstrukcji, wystroju wnętrza, zabawek oraz innego wyposażenia bawialni,
    • popychać innych uczestników zabawy oraz biegać po korytarzu i w sali urodzinowej,
    • wynosić piłeczek z „basenu” i wnosić twardych zabawek do sali z konstrukcją zabawową,
    • spożywać słodyczy, jedzenia oraz napojów podczas zabawy - groźba zadławienia,
    • zachowywać się w sposób, który może skutkować upadkiem, urazem lub innym uszczerbkiem dla dziecka lub jego rodzica/opiekuna,
    • korzystać z urządzeń i wyposażenia bawialni w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem,
    • zachować zbyt małego, niebezpiecznego odstępu między zjeżdżającymi na zjeżdżalni.
  4. W trosce o zdrowie dzieci, zabrania się przebywania w sali zabaw osób będących nosicielami chorób zakaźnych, wirusowych lub bakteryjnych. Opiekun ma obowiązek poinformować personel bawialni o schorzeniach czy też niepełnej sprawności dziecka.
  5. Na teren bawialni należy wejść w czystych skarpetach lub rajtuzach (rajstopach) i nie wolno wchodzić w obuwiu lub na boso. W szatni dostępne są „kapcie” i „japonki” dla osób dorosłych, które używane mogą być wyłącznie w obrębie bawialni. Osoby opuszczające bawialnię nawet na chwilę, zobowiązane są założyć obuwie poza jej obrębem.
  6. Na konstrukcję zabawową można wchodzić wyłącznie w skarpetach lub rajtuzach (rajstopach). Ze względu na zastosowanie w tej konstrukcji materiałów antypoślizgowych, chodzenie po konstrukcji w jakimkolwiek obuwiu jest niedozwolone i grozi skręceniem kostki.
  7. Ze względów higienicznych, wszystkie napoje i pokarmy należy spożywać w sali urodzinowej i nie można wnosić ich do sali z konstrukcją zabawową.
  8. Do toalet należy wchodzić wyłącznie w specjalnych „kapciach-szczurkach”, znajdujących się w korytarzu przed toaletami. „Kapcie-szczurki” nie mogą być używane poza obszarem toalet.
  9. Osoby zachowujące się w sposób dezorganizujący właściwe funkcjonowanie bawialni lub stwarzające zagrożenie dla siebie lub innych lub niepodporządkowujące się zaleceniom personelu bawialni mogą być nie wpuszczone do bawialni lub wyproszone z bawialni bez prawa do zwrotu opłaty za wstęp.
  10. Osoby znajdujące się na terenie bawialni zobowiązane są do przestrzegania poleceń personelu bawialni.
  11. Personel bawialni nie sprawuje opieki indywidualnej i nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zostawione lub zgubione w bawialni.
  12. Bawialnia nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób nieprzestrzegających regulaminu oraz za szkody wyrządzane przez osoby przebywające w bawialni oraz za krzywdy powstałe w związku z niewłaściwym użytkowaniem bawialni.

§3. Ogólne zasady i sprawy porządkowe

  1. Ubrania wierzchnie oraz obuwie należy pozostawić w szatni, a osoby korzystające z bawialni wchodzą do niej w skarpetkach, rajstopach lub kapciach.
  2. Wszelkie rzeczy wartościowe należy zabrać ze sobą, ponieważ szatnia nie jest strzeżona.
  3. Personel i właściciel bawialni nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie bawialni.
  4. Na terenie całego budynku firmy Perfekt, w tym bawialni, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i spożywania alkoholu, a także wprowadzania zwierząt.
  5. Personel bawialni jest odpowiednio przeszkolony i dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i higienę zabawy dzieci.
  6. Klient zobowiązuje się zapewnić dzieciom odpowiednie obuwie na zmianę (kapcie) lub odpowiednie skarpety antypoślizgowe.

§4. Odpowiedzialność

  1. Właściciel bawialni posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
  2. Za ewentualne szkody na osobach lub mieniu spowodowane przez dziecko odpowiada prawny opiekun dziecka.
  3. Uczestnictwo w zabawie może spowodować zniszczenie lub zabrudzenie odzieży, za co ani właściciel, ani personel bawialni nie ponosi odpowiedzialności.

§5. Dane osobowe i wizerunek

  1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych swoich oraz zgłaszanego dziecka. Dane będą przetwarzane przez właściciela (administratora danych) i personel bawialni. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, a Klient został poinformowany o prawie wglądu w swoje dane osobowe i prawie ich poprawienia.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku.
  3. Bawialnia zastrzega sobie możliwość umieszczania fotografii i nagrań obrazu wykonanych w bawialni na swoich stronach i portalach internetowych oraz w materiałach reklamowych usługodawcy.
  4. Na terenie całego obiektu PUHW Perfekt, w tym bawialni Brykolandia, zainstalowany jest monitoring, który stale rejestruje obraz i przechowuje go na nośnikach stałych przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zapis z monitoringu jest automatycznie nadpisywany przez bieżący zapis z monitoringu.
  5. Wejście na teren bawialni oznacza akceptację warunków regulaminu bawialni i polityki prywatności usługodawcy (RODO).

§6. Jakość usług

  1. Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia w stosunku do prawidłowości lub jakości świadczonych usług Klient powinien zgłaszać personelowi na piśmie w trakcie korzystania z usług lub niezwłocznie po zakończeniu korzystania z tych usług.
  2. Zgłoszenia, o których mowa w ust. 1 powinny zawierać opis przedmiotu uwag lub zastrzeżeń, żądanie Klienta oraz termin wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę zgłoszenia. Wszelkie roszczenia zgłoszone po wizycie lub zabawie, a w szczególności po upływie 1 miesiąca od dnia zdarzenia, uznane zostaną za niepowstałe w bawialni Bryklolandia ze względu na brak możliwości zweryfikowania ich okoliczności na zapisie z monitoringu.
  3. Właściciel bawialni rozpatruje zgłoszenie w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania oraz informuje Klienta na piśmie o sposobie rozwiązania zgłoszonego problemu.

§7. Postanowienia inne

  1. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług strony zobowiązują się rozstrzygać na drodze polubownej. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia spory rozpoznawane będą przez właściwy Sąd powszechny właściwy dla siedziby bawialni Brykolandia.
  2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie bawialni Brykolandia znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Skorzystanie z usług bawialni oznacza potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem i akceptację jego warunków.
  4. Właściciel bawialni zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku oraz regulaminie bawialni.